Friday, March 4, 2011

tido

wah!!

da pagi la der..awat aku tak tido lagi ek...1 je reason dia...sebab xnk terlepas subuh..
lagi 1 sebab ade janji yg kena tunai kn selalu...tak kisah sangat pasal janji tu...senang je nk tunaikan..yup,sure penat kan badan if tak tido but i manage it somehow..hurm...kenape FB semakin tak betul ek...aku papgi semalam yakin giler aku da private kan benda 2...tapi nape orang still leh komen..adakah aku wat perkara yang salah tanpa aku menyedari nya...???

nmpaknya macam ya je...xpe la....tak de niat pun nak porak peranda kan korang..salah aku kot tak tapis dulu benda 2...aku harap pas ni aku cuba tak nak wat orang tersinggung...yeah, i will try to be nice with other~

semakin hari makin bengkak mata doe...sebab-sebab nyer adalah mata letih..hee..serabut gak pikir masalah-masalah berbangkit nie..hee...semua salah sendiri gak..last-last aku duduk depan ASUS nie layan game ke,movie ke tenang sikit pale otak nie...da malam-malam sikit or pagi-pagi buta camnie baru layan pale dengan masalah-masalah....hahaha....

susah nya nak bagi orang happy....wish dapat satu solution untuk masalah nie..nak bagi orang rasa comfort je..boleh ke wat cam tu???teeetttt.....enta la...yup,susah kita nak handle perasaan manusia sebab manusia nie tak sama...perasaan lagi la tak sama, kita pikir cam nie tapi orang akan pikir camni..so kita tak kan dpt orang yang akan sama cam kita..mst ada pro dan kontra...Allah SWT nie adil giler kot,dia ciptakn kebaikan dan Dia juga yang ciptakan keburukan..

huhu...manusia sangat-sangat komplek nak di fahami..kita cakap kita paham perasaan orang tu tapi adakah kita betul-betul paham?

eh2,banyak plak aku membebel kali nie...heeeee...
penat-penat.ok la talk end here cm kata duu...hha..

0 comments:

Post a Comment

 
;