Wednesday, March 16, 2011

semua da lain..

assalamualaikum....

semua da lain.sejak masuk tahun baru nie semua da lain.
ape yang lain....entah la,nampak sangat da lain..dewan kuliah yang selalu guna 2 pun da bertukar tempat.no more DK 11...sekarang DK 2.apa yang sama adalah still malas belajar.sejak subjek BEL tiada nie, sume orang nmpk da renggang......dulu kami semua bersatu, dulu aku rapat dengan mereka tapi sekarang aku rasa kekok. aku dan anis pun sama..adeyh...sangat2 terasa di hati..

aku touching dengan semua orang.......

semua...



xpe la kot.aku pun mesti wat mereka terasa.....
aku try macam-macam...tp the result still sama...



move on to next cerita..
kenapa rasa tak dihargai..
susah nyer nk dapat perhargaan..
tapi tengok kt paper, tv magezine ke senang2 je dorg dapat..
hurm tak pe la...
ok la membebel je tau...peace

0 comments:

Post a Comment

 
;