Tuesday, June 21, 2011

terasa penat

salam reader...

semalam awal pagi nyaris excident dengan kereta...
punca nya adalah pemandu kereta itu keluar simpang secara tiba-tiba walaupun dah nampak aku tengah laju...
tapi tak pe la, aku sempat brek mengejut..
petang tadi, entah berapa puluh kali aku terlelap atas motor..
semua keadaan time terjaga amatlah berbahaya jika ada kereta dekat belakang aku..

urm.....

aku asyik berkhayal je sejak kebelakangan ini..
bagi intervention kat pesakit pn berkhayal...
tak tau la cam ne aku nak jawab VIVA nanti..
harap-harap lepas jela..

suasana kat department pn da kurang bising...
selalu nya aku la tukang wat bising kat department sampai PPK mokJi tak daya gelak da...
tapi sejak smlm...
aku da tak de feel nak wat bising kat department tu...

urm...

tapi takpe...tak yah la nak wat muka sedih kt department tu...
biar hati je tau...

urm...

ok la talk end here.

0 comments:

Post a Comment

 
;